29.10.2015 | IDEAL HAND CREAM ?

Witajcie Kochani! W dzisiejszym poście będzie mowa o kremie do rąk. Produkt ten towarzyszy nam przez cały rok, ale szczególnie ważny i potrzebny jest w okresie jesienno-zimowym. Ja, nie rozstaję się z kremem do rąk. Jest jedną z ważniejszych rzeczy, które zawsze noszę blisko siebie (czyt.torebka :P ). Moim number 1 od dobrych kilku lat jest Garnier (w czerwonym opakowaniu).  Jest niezwykle wydajny, świetnie nawilża, szybko się wchłania. To trzy reguły, których wymagam od tego typu kosmetyków! Jeżeli chcecie dowiedzieć się trochę więcej o nowym kremie, który testowałam ostatni czas, to zapraszam do odwiedzenia sklepu EQUILIBRA i na dalszy ciąg posta :)

--- EQUILIBRA ---

To marka z 25-letnim dorobkiem. Lider produktów aloesowych sprzedawanych na całym świecie. W swojej ofercie oprócz kosmetyków pielęgnacyjnych posiada również suplementy diety i produkty spożywcze. W Polsce EQUILIBRA sprzedawana jest od czterech lat na rynku farmaceutycznym oraz wybranych punktach zielarskich. Linia do pielęgnacji włosów dostępna jest również w wybranych punktach drogeryjnych. EQUILIBRA postawiła na efektywny i nienaruszony surowiec jakim jest - ALOES. I to jest głowny składnik produktów tej marki. Uzyskiwany jest w ręcznym procesie ekstarktowania liścia na zimno, kolejno następuję mechaniczne upłynnienie i stabilizacja wewnętrznej tkanki liści, dzięki czemu w pełni zachowuje swoje dobroczynne właściwości. Co ważne, produkty zawierają wysokie stężenie czystego, niepasteryzowanego ALOE VERA (od 20-98 %).

EQUILIBRA - PRODUKTY

Linia aloesowa
Linia produktów na bazie aloesu oraz innych naturalnych składników. Ich wyjątkowość stanowi wysoka zawartość Aloe Vera (20-98%) oraz proces produkcji.
Linia do pielęgnacji włosów Tricologica łączy doświadczenie w zastosowaniu naturalnych składników z badaniami w zakresie pielęgnacji włosów, uzyskując specjalistyczne produkty.
Linia do pielęgnacji ciała to kompleksowa oferta w walce o piękną i zgrabną sylwetkę, która łaczy w sobie eskrakty roślinne, sole morskie oraz skuteczność aloesu.
Linia specjalistycznych olejków do pilęgnacji skóry o wszechstronnym zastosowaniu. Bogactwo składników olejków zapewnia jędrność i ochronę skóry twarzy i ciała.
Specjalistyczna formuła dla zwalczania i zapobiegania problemów skóry.




Zawiera: 

 Wysokie stężenie aloesu: 40%

► Aloes pozyskiwany w ręcznym procesie ekstrahowania na zimno, nie pasteryzowany, bez obróbki chemicznej
Olejek ze słodkich migdałów : utrzymuje nawilżenie
Wosk pszczeli: chroni skórę przed odwodnieniem
Gliceryna roślinna: przywraca naturalną miękkość  skóry
Keratyna: chroni paznokcie


► NIE ZAWIERA PARABENÓW
► NIE ZAWIERA WAZELINY
► KOMPOZYCJA ZAPACHOWA BEZ ALERGENÓW
 NIE ZAWIERA SZTUCZNYCH BARWNIKÓW
 NIE ZAWIERA FORMALDEHYDU



MOJA OPINIA :
To pierwszy produkt tej firmy z którym mam do czynienia.  Z początku byłam sceptycznie nastawiona, ponieważ w swoim życiu przetestowałam całą masę kremów do rąk i niestety, tylko jeden sprostał zadaniu - Garnier. Już na pierwszy rzut oka, pozytywnym zaskoczeniem dla mnie był prosty skład. Oprócz 40% aloesu, w składzie znajdziemy też: olejek ze słodkich migdałów, wosk pszczeli, glicerynę, keratynę i witaminę E. Tak bogaty skład kremu musi zadziałać... i wiecie co? Działa! :) A co najważniejsze nie znajdziemy w nim parabenów, parafiny, alergenów itp. Konsystencja średnio gęsta. Produkt wchłania się w błyskawicznym tempie ( co bardzo ułatwia sprawę, bo zazwyczaj nakładam krem tuż przed wyjściem do pracy). Nie pozostawia tłustego filmu na skórze. Dłonie są mięciutkie w dotyku i wręcz aksamitne. Wielki plus również dla zapachu (aloesowy, naturalny, delikatny), który utrzymuje się przez długi czas. Cena produktu to około 10-15 zł, za 75 ml.

Z czystym sumieniem mogę polecić wam ten krem, który nawet przebił mojego kilkuletniego faworyta i teraz on jest honorowym gościem w mojej torebce :) 




Comments

  1. Tak,masz rację okres jesienno-zimowy wręcz zobowiązuje do ochrony naszych dłoni,bo pogoda zmienna jest a najgorsze jeszcze przed nami.Naszym dłoniom należy się więcej uwagi bo niejednokrotnie,latem,były wystawione na promienie słoneczne i często bywają bardzo wysuszone.Ja również używam czerwonego Garniera.Marka,którą prezentujesz jest ciekawa(podoba mi się skład) a krem budzi zaufanie,szczególnie po takiej recenzji.

    ReplyDelete
  2. no jeśli tak zachwalasz to wypróbuję :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. A mam go i oby też się sprawdził!:D

    ReplyDelete
  4. lubie wszystko co aloesowe!
    obserwujemy?
    KLIK ;)

    ReplyDelete
  5. Anonymous1:46 PM

    Nie miałam tego kremu, ale już nie pierwszy raz widzę pozytywną opinię, więc... nadszedł czas na zakup ;)

    ReplyDelete
  6. Lubię produkty tej marki :)

    ReplyDelete
  7. Ma dobry skład, jest niedrogi, więc muszę go wypróbować, tym bardziej że polecasz:)
    miłego weekendu kochana:*

    ReplyDelete
  8. Wonderful review, this creme looks really good!
    Thanks for following me on my blog. I followed you back :)

    http://fashionradi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Nice post dear!
    Just followed you because I fell in love with your blog :)
    lots of kisses, dear xx


    somniareaudesemper.blogspot.com.es
    HAPPY HALLOWEEN!

    ReplyDelete
  10. Ja mam swoje 3 niezawodne kremy :) Na ten jeszcze się nie natkęnłam.
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  11. Hello, thank you very much for visiting my blog !!! I love your blog and today's post is very interesting, and I follow !!! A greeting
    Bajoelsombrerodesusan

    ReplyDelete
  12. fajną ma konsystencję:) musze go wypróbować:)
    zapraszam:*
    http://mesmerize87.blogspot.de/2015/10/webstore-favorites-outfit-format.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wypróbuj, nie pożałujesz ;)
      Pozdrawiam :)

      Delete
  13. Anonymous3:24 PM

    Po Twojej sugestii ,już zakupiłam i zakochanie nastąpiło od razu.Dobra konsystencje,przyjemny,naturalny zapach,dobre wchłanianie się.Zobaczę jakie efekty będą po dłuższym stosowaniu,tymczasem ląduje w mojej torebce :)

    ReplyDelete
  14. Buena review de la crema. Saludos desde El Blog de Boris Estebitan.

    ReplyDelete
  15. Jestem ciekawa jak działa, muszę kupić :)

    ReplyDelete
  16. kuszą mnie ostatnio te wszystkie aloesy :D

    ReplyDelete
  17. Myślałam, że jest droższy. Chyba się skuszę, bo akurat szukam czegoś nowego do rąk :)

    Obserwujemy?

    ReplyDelete
  18. Anonymous9:02 PM

    Cena przystępna a recenzje dobra,więc zakupię go.

    ReplyDelete
  19. Anonymous6:40 PM

    Wypróbowałam go po przeczytaniu Twojej recenzji i już uważam, że jest rewelacyjny.Polecam niezdecydowanym.

    ReplyDelete
  20. Hey dear, thanks for follow my blog!
    I'm now following yours too :)

    http://saymecheese.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Produkty z dodatkiem aloesu są niezwykle kojące i z pewnością krem przyda się nie tylko w okresie zimowym:) Ze swojej strony mogę polecić krem z Soap&Glory, który używm już od dłuższego czasu i nigdy mnie nie zawiódł. (moja opinia na blogu, zapraszam:)Ściskam cieplutko.

    ReplyDelete
  22. Mężczyźni też powinni dbać o dłonie.Polecany krem wypróbowany i spisuje się rewelacyjnie :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤